Çarşamba, Temmuz 05, 2006

Bazen, sadece bir umudun olmalı...*


Planlı koşturmaların dışında ve kendime, öylece dinlemeye ayırabildiğim nadir zamanlardan biriydi dün gece ve bu filmi izlemeye başladım. Türk Amerikan ortak yapımı bu filmi, vizyonda görmedim, reklamını da hiç duymadım, rastlamadım. Konu sıradışı değil ama olayların akışı ilginç, sonunu tahmine zorluyor. Heyecanlı bir üslupla akıcı ritme sahip olmasına rağmen, bir takım mantıki sorular da cevapsız kalıyor. Öylece izlememiz istenmiş gibi seyrediyorum ben de. Film sırasında öbek öbek Türk ve İstanbul tanıtımları yekün teşkil ediyor ki, bu arada filmin tamamı İstanbul'da geçiyor. Türk oyuncular çoğunlukta. Popüler oyuncular komün halinde rol almışlar. Müzikler, fazlasıyla oryantalist tarzda. Mercan Dede'den bir parçaya rastladığıma da, ayrıca sevindim.The Net 2.0 , çok özel bir film değil ama izlenebilir, yine de hayatın anlamına ilişkin mesajları da bulup çıkartırsanız, daha kazanımlı olur.

*: Filmden bir satır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home