Pazartesi, Kasım 03, 2008

Gidip delirmek için kendimi tutmadım.

Kendimi kontrolum zorlaşıyor.Salakça bir kriz, beklemediğim bir anda üzerime çullanıyor. Kayıp bir geminin olmayan rotasında çarptığı bir fener gibi, ışıklar yanmıyor artık. Çılgına dönüyor zihnimdeki detaylar, ışığı açamıyorum, kendim; ürküten sahnelere gebe. Üşüyorum. Bu ne, bu üstümden düşmeyen ismini bilmediğim ölüm provaları? Nerdeyim? Gitmek istiyorum hiç olmadığı kadar. İnadına zamanla kavgam var ve yoketmek istiyorum zamanı. Yokediyorum çevremdeki sahte yüzleri, siliyorum buğulardan anlamsız bakışlarını. Akamıyorum, kurudum. Dağınığım dörtduvarlarımda. Bana iyi gelen sadece kendimim. Beni bekliyorum. Çabuk dön.

malcolm mclaren - about her

1 Comments:

Blogger Bâd-ı Sabâ said...

"Bana iyi gelen sadece kendimim. Beni bekliyorum. Çabuk dön."

@ Deepness

Aradığınız kişiye şuân ulaşılamıyor. Lütfen, daha sonra tekrar deneyin :)

Bir Tebessüm
Kâzım Mızrak



.: Detay .:

Öyle bir hâldeyiz ki, kendimize bile ulaşamıyoruz. Kaybolmuşuz. Kayıp olmuşuz. Bulamıyoruz. Bulunamıyoruz: Hat düşmüş yâni, an ignored dialing situation vaziyeti.

8/11/08 11:55  

Yorum Gönder

<< Home