Çarşamba, Şubat 18, 2009

Gelecek.


Mutsuzluğun kol gezdiği bu dünya üzerinde hala kendimize gülümseyebilecek bir şeyler, geleceğe umutla bakmamızı sağlayabilecek bir şeyler, sabah yeni güne keyifle uyanmamıza sebep olabilecek bir şeyler bulabiliyoruz. Acıları unutmak, yoklukları doldurmaya çalışmak, ir coşkuyla ıslanmaya çalışmak, yalnızlıklarla alışmak ve en çok da kendimizle mücadele etmek.
Belki de hiç bir şeyin anlamı yoktur, hepsi lezzetlidir, her şey için yorulmaya değerdir, yapılacak çok şey vardır, hiç biri ulaşılmaya değmezdir. Bilmiyoruz. Yaşayıp gitmek vazifemiz.


Deep not: hadi ben bugünlere alıştım, dışardaki yaşamı hissetmeye başladım diyelim, ya ilerisi ne olacak? O günler ne olacak, annem ve babam yine yanımda olmayacaklar, daha da kötüsü, şimdi sıcak ve taze olan tüm hatıralar, o günlere daha eskimiş, daha kurumuş, daha da onlarsız olarak çıkacak. O zamanları düşünmekten ölesiye alıkoyuyorum kendimi. Yapabildiğim tek bu.

5 Comments:

Blogger Kubilay Kızıldenizli said...

Üzülmeyin...
Umarım o günler mümkün olduğunca geç gelir ve doyasıya bir hayat yaşarsınız sevdiklerinile...
Daha sonra bizim büyüklerimiz bizim aklımızda ve kalbimizde yaşayacaklar.
Sevgiler

25/2/09 20:32  
Blogger deepness said...

Üzülüyorum. Bazen bu dünyanın sahte ve yüzeysel işleriyle meşgul olurken, üzülmeyi atlayabiliyorum ve bunu anladığım o anda, gerçekten yaşamadığımı anlıyorum. İçten dilekleriniz için teşekkürler. Umarım o güzel hayatlar, bütün güzel insanları, yakın bir yerde bekliyorlardır.

25/2/09 22:32  
Blogger Kubilay Kızıldenizli said...

Emin olun buna:-)

26/2/09 08:29  
Anonymous Adsız said...

... zaman doldu deep. dısarıda bahar havası var. Tüm tabiatla birlikte senınde canlanma zamanın geldı.

Sılkın!!!

Zaman, hıc bır seyın eskısı gıbı olmayacagını dusunup hayıflanmayı bırakıp, gecmıstekılerınde hıc bır zaman sımdıkı ve gelecektekıler gıbı olmayacagını dusunup onlara sıkı sıkıya sarılma zamanıdır...

8/3/09 11:11  
Blogger deepness said...

bilmiyorum... mevcut güç, bir takım dünyevi vazifeleri yerine getirmeye yeterli geliyor. dilerim bir gün daha fazla çaba sarfetmeye ihtiyac duyarım.

9/3/09 10:50  

Yorum Gönder

<< Home